1. februar 2013

best day


I onsdags (30 jan.) var jeg til Miguel koncert! Det var nok noget af det mest hjernedøde jeg nogensinde har prøvet. Jeg stod stort set helt foran, kunne næsten røre ham. Det var helt syrealistisk og virkelig en nice oplevelse som jeg aldrig vil glemme. Fik ikke taget så mange billeder, men en del film derimod så jeg kan huske det gode moment. Beklager den lidt ringe billede kvalitet, men jeg var så koncentreret at jeg ikke kunne fokusere og tage ordenlige billeder, håber det går. Imorgen smutter jeg nok på fashionflea. Hav en god weekend. 
-xx

2 kommentarer:

  1. Wow du har en vild lækker blog. Måske du har lyst til at følges via Bloglovin, kig forbi min blog og smid en kommentar hvis du har lyst, så gengælder jeg med det samme:)
    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/
    Knus Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. hahah tusind tak! Skal nok tage et smut forbi:)

      Slet